Τετάρτη, Φεβρουαρίου 19, 2020

Παρέμβαση στο Σύλλογο "Αναγέννηση" 11 & 13 Φεβρουαρίου 2020


Αγαπάω εκείνους που αγαπούν τη ζωή. Και που η λύπη τους είναι η δύναμή τους.
Που κοιτάζουν με μάτια άδολα και αθώα, ακόμα κι αν πέρασε ο χρόνος αδυσώπητος από πάνω τους.
Που γνωρίζουν ότι δεν τα ξέρουν όλα,γιατί δεν μαθαίνονται όλα..
Που στύβουν το λίγο και βγάζουν το πολύ για τους εαυτούς τους και για όσους αγαπούν.
Και δεν κουράζονται να αναζητούν την ομορφιά στην κάθε μέρα, στα χαμόγελα των ανθρώπων, στα χάδια των ζώων, σε μια ασπρόμαυρη φωτογραφία, σε μια πολύχρωμη μπουγάδα.

~Οδυσσέας Ελύτης~







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δράσεις Παρέμβασης με τη Βοήθεα Σκύλου 18 - 20 Μαϊου 2026

Το 3ήμερο 18 - 20 Μαϊου 2026, η Διεπιστημονική Ομάδα Παρέμβασης με τη Βοήθεα Σκύλου Μελάμπους υλοποίησε σειρά παρεμβάσεων, αποδυκνείοντας έ...