Σάββατο, Μαρτίου 06, 2021

Το κατοικίδιό μου για εμένα είναι...

Τα ζώα

Ποτέ δε θα πειράξω
τα ζώα τα καημένα·
μην τάχα σαν εμένα,
κι εκείνα δεν πονούν;
Θα τα χαϊδεύω πάντα,
προστάτης τους θα γίνω.
Ποτέ δεν θα τ’ αφήνω
στους δρόμους να πεινούν.

Aν δεν μιλούν κι εκείνα
κι ο λόγος αν τους λείπει,
μήπως δεν νιώθουν λύπη,
δεν νιώθουν και χαρά;
Μήπως καρδιά δεν έχουν,
στα στήθη τους κρυμμένη,
που τη χαρά προσμένει
κι αγάπη λαχταρά;

Aκόμα κι όταν βλέπω
πως τα παιδεύουν άλλοι,
εγώ θα τρέχω πάλι
με θάρρος σταθερό,
θα προσπαθώ με χάδια
τον πόνο τους να γιάνω,
κι ό,τι μπορώ θα κάνω
να τα παρηγορώ.

(Iωάννης Πολέμης, 1904).

Αναρτώντας το διαχρονικό ποίημα του Ιωάννη Πολέμη για τα ζώα, σας καλούμε να συμμετέχετε στη διαδικτυακή καμπάνια μας, προκειμένου να εκφράσετε ''τι σημαίνει για εσάς το κατοικίδιό σας'' ξεκινώντας με τη φράση: "Το κατοικίδιό μου για εμένα είναι...".

Εάν θέλετε μπορείτε να κοινοποιήσετε και μία φωτογραφία του αγαπημένου σας ''φίλου/ης'' και με λόγια καρδιάς να μας εκφράσετε τι σημαίνει για εσάς το κατοικίδιό σας.

Θα μας δώσετε ιδιαίτερη χαρά με τις αναρτήσεις σας,

Με εκτίμηση

Διεπιστημονική Ομάδα Παρέμβασης με τη Βοήθεια Σκύλου "Κυνός Νους"

  

1 σχόλιο:

  1. Το κατοικίδιό μου για εμένα είναι μία αγκαλιά που με λυτρώνει.

    Είναι οι πιο όμορφες μέρες μου.

    Κανείς ποτέ δεν θα το αντικαταστήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΚΥΛΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΩΝ ΑΝΤΡΩΝ ΣΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΤΟΞΙΚΟΜΑΝΩΝ 18 ΆΝΩ, ΤΜΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ.

Η εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της υλοποίησης προγράμματος παρέμβασης με τη βοήθεια σκύλου στο  Τμήμα Εσωτερικής Νοσηλείας Ιεράς Οδο...